Nytt år, ny start eller hur är det man säger.

Jag ska börja blogga ingen hade jag tänkte. Har ju skrivit lite i min "blogg" på emocore men nu har jag tänkt att det ska bli ändring här med. Det kommer dock inte se ut som tidigare då jag kommer skriva mer om vad jag tycker och jag tänker inte bädda in mina åsikter i nått fluffigt, rosa moln. Allt detta hänger ihop med mitt nyårslöfte som jag faktsikt bestämt mig för att ha. I vanliga fall är jag inte något fan av nyårslöften, tycker mest det är fjantigt för man lyckas ändå aldrig hålla dem och är det nått man tycker är vettigt att ändra på så behöver man ju inte lova sig själv det på nyår, det är ju bara att tuta och köra liksom.
 
Men i år har jag också hoppat på trenden, eller ja, typ i alla fall. Det var faktiskt så att en av mina favorittwittrare (@smulsex) talade om vad hon skulle ha som nyårslöfte och jag tyckte att det lät som en bra grej att lova sig själv så jag tänkte faktiskt hoppa på det tåget. Sen är det ju inte diretk så att jag stod där på tolvslaget och lovade mig själv något helt innerligt och sådär, det enda jag gjorde då var att kika på raketer och ha trevligt med en nyfunnen vänn. Men jag tycker att det kan räknas ändå.
Men här har ni i alla fall mina nyårslöften:
*Säga ifrån mer
*vara ännu argare
*bry mig ännu mindre om vad folk tycker.

Så, nu ska jag fortsätta skriva på en grej jag börjat på som kommer att komma upp på bloggen när det är klart. Går inte ritkigt att säga när det blir, men någon gång om inte allt för länga hoppas jag. :)
 
//Alex

Kommentarsfältet. =D
Postat av: ALEXSANDRA - en instabil uppmärksamhetshoras bekännelser

Tycker det är helt utmärkta löften. Själv lovade jag mig att dumpa alla "vänner" som inte fick mig att må bra eller som hade för skilda åsikter från det jag tycker är viktigt. Och jag är som du, inget större fan av nyårslöften.

Svar: Låter som att du också kommit på riktigt bra löften. :)
AlextheAwesome

2013-02-03 @ 00:29:30

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0