Förvåningen som uppstår....

....när telefonen gör värsta japansktskräckfilmsspöke-skriket när personen i andra änden lägger på. Jag kan tänka mig att min min var nog ganska rolig då jag kollade på min mobil som "wtf?", vilket var typ vad jag kände också. Kunde dock inte låta bli att ca asgarva åt det p.g.a det var faktiskt skitkul.
Det är säkert ärven jättebra att kaffekokaren låter som en blandning av en varg som ylar och en människa som suckar bedrövat. (y)
 
Och som ni kanske märkte igår så är jag tillbaka igen. Eller ja, för stunden i alla fall och förhoppningsvis så kan jag hålla i det också. Annars så kan man följa mig på twitter:
@AlexAwesomeFoto
Eller på Instagram:
@alexandrafogelberg
SKAMLÖS REKLAM! Hähä.

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0