Paniiiiik!!

God kväll alla små tomtar. Egentligen är skriva här det sista jag borde göra just nu.. Jag har två inlämningsuppgifter som ska vara klara imorgon som jag inte ens börjat med.. Men det är inte så lätt när man inte vet vad det är man ska skriva för att man varit sjuk och så när man försöker ta reda på't så är det ingen annan som vet heller.. Fuck me liksom. Men jag har i alla fall ett litet hum om vad det är, det gäller bara att jag lyckas lirka fram min lite kreativa skrivarsida och lyckas flumma ihop något.. Det värsta är ju dock att jag inte vet vad texten ska innehålla så risken att jag utelämnar något eller att det blir lite tokigt är ju ganska så överhängande.. ><

Nåväl, nog om det nu. I helgen har jag i alla fall umgåtts med Nils typ hela tiden. Har rollspelat och grejer samt att jag övningskörde igår och idag. Det är sjukt kul att köra bil kan jag tala om. :)
Och jag var även hem till Elliot idag för att hjälpa henne med att göra dreads av hennes löshår, men det gick inte sådär särskillt bra. Medans jag var där så han hon göra ca 2-3 dreads och jag han inte ens klart med en.. Men å andra sidan så har hon suttit med det där i närmare 30 timmar och det har inte jag kan jag lova. Så jag tycker nog att jag har en relativt godkännd anledning ändå.

En massa glass blev det idag också. Först när jag åkte hem till Elliot så svängde vi förbi rommekiosken och köpte glass och när jag åkte hem med mamma (eller ja, det var ju faktiskt jag som körde) så stannade vi och handlade på Maxi och köpte oss varsin mjukglass som vi sedan avnjöt i solen. Så nu får jag inte äta mer glass och godis på typ en månad, haha. ;)
Men nej, nu ska jag ta och sätta mig med den där texten innan det blir aldeles för sent. Sen blir det att duscha och dejta sängen. Sov gott alla!

Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0