Nationalmuseum, shoppning och fotografering.

Ja, i onsdags så var det ju, som ni vet, stockholm som gällde. Dagen började dock med problem och förseningar. Klockan fem på morgonen så var det ett ställverk i Avesta som brann vilket gjorde att det inte fans någon ström för tågen där och i och med att vårat tåg skulle gå över Avesta så var det inställt. Det fanns ett annat tåg vi kunde ha tagit som leddes om över gävle, men då hade vi folk i Säter som också skulle med oss och vi hade deras biljetter så vi var ju tvugna att ta oss dit på något sätt. Men strax innan nio så kom det äntligen en buss, men då skulle den först bara gå till Arlanda. Sen bestämde den sig för att gå till Arlada och Stockholm, men vi behövde ju fortfarande svänga förbi i Säter så våran lärare pratade lite med busshuffören och han sa att det gick att hämta upp dem där. Så, ca en timme för sent så kom vi i alla fall iväg.

När vi kom fram till Stockholm så hade vi redan missat våran tid på mordärna museet och gick därför direkt till nationalmuseet och började våran runda där. Men det vi han bara komma in i första rummet innan en av mina kompisar svimmade samt en annan av mina kompisar nästan svimmade. Så jag valde att stanna med dem istället för att fortsätta på rundturen.
Efter det så var vi några från klassen som letade på Pizza Hut och åt Lunch där, gott som satan var det ska jag tala om för er, MUMS! Efter det så bar det av med Sara och Amanda till barbarella för att Sara skulle skaffa en Medusa. Och jag köpte en töjning som jag senare nästa vecka (tror jag det blir) ska stoppa in i ena örat, får se om det blir höger eller vänster.. o:

Sen igår så var jag först ut till rommehedsbanan och fotade Klara och Maja när dom hopptränade och sedan var jag och hunden ut på en långpromenad och även då fick kameran följa med och det blev några bra bilder då med. :)
Men nu ska jag sätta mig och göra annat.

Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0