Nu ska vi ut på äventyr! :D

Eller ja, jag har egentligen redan varit ut på äventyr, hade bara inte tid att skriva något imorse och min telefon hatar tydligen blogg.se då det inte går att skriva inlägg från den (är en android-fån så finns ingen speciell blogg.se-app som till ajfånen heller, dåligt tycker jag.. :< ) så det fick helt enkelt bli ett inlägg nu istället. :)
Idag har jag haft min första APU-dag på tidningen MC-folket. Kan ju säga att det var väligt roligt och givande i alla fall. Vi åkte till stockholm och var till näringsdepartementet och gjorde en intervju med infrastrukturministern Catharina Elmsäter-Svärd och jag fick fota henne lite medans hon satt där och pratade, fick fota med en Canon EOS 7D (lyckaaaaa). Förhoppningsvis så blev det i alla fall någon bra bild. Men jag måste i alla fall säga att hon var en mycket trevlig minister, verkade väldigt positiv och lätta att prata med och sådär, inte helt omäjlig helt enkelt så som man kan få en kännsla av att vissa politiker är. :)

Sedan har jag fått i uppgift att jag ska skriva en notis till tidningen om min vecka där som jag och designern sedan ska sitta och göra en layout till och som sedan ska vara med i tidningen, Känns riiiktigt jävla bra måste jag säga och jag är riktigt pepp på att verkligen försöka göra mitt allra bästa. :D
Så ja, denna vecka har ju börjat med än lovande i alla fall samt måste jag säga och det verkar ju i alla fall som att den kommer att fortsätta så, i alla fall så hoppas jag på det och på Magnus så låter det i alla fall som det, så vi får väll hoppas. :)

Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0