Aktivt så det bara skriker om det..

Ohja, så är det minsan. Och ingen vettig anledning till det har jag heller egentligen. För grejen är att det har faktiskt hänt en hel jävla massa grejer, jag har bara inte hittat tid eller motivation till att skriva om dem. Men nu så, nu har jag virituell design och kan inte göra så mycket då 1. jag har glömt pappret hemma. 2. Datorn hatar mig och låter mig inte spara något på den. 3. Jag glömde mitt USB hemma.
Inte så mycket att göra åt nu känner jag så jag kan lika gärna sätta mig här och skriva lite, men i och med att jag är i skolan och inte har mitt USB så kan inte inte förvänta er några bilder, tyvärr. :(
 
Men vi kan väll börja med att jag har haft världens utan tvekan bästa sommarjobb någonsin. Ungt Inflytande- Sommarjobb Om Barnkonventionen eller nått sådant fancy hette det. Vi lärde oss i alla fall om barnkonventionen och våra rättigheter som barn samt att vi fick ett jobb från komunen att vi skulle komma på minst två konkreta och genomtänkta förslag på hur politiker och ungdommar ska kunna mötas på ett smidigt sätt och för att öka det politiska engagemanget blad unga och jag måste då säga att jag tycker att vi lyckades fruktansvärt jävla bra. :)
 
Sen så var det ju Rockstad: Falun som jag var på för första gången. Fruktansvärt awesome var det i alla fall och här har ni en lista samt en kort sammanfattning av banden jag såg:
 
Amaranthe: Fruktanskvärt bra var dom, helt galet!
The Unguided: Ett av mina favoritband och dom gör mig verkligen inte besviken, helt underbart var det!
Engel: Lika awesome som på p&l förra året, helt sjukt bra!
Iced Earth: Dom var helt okej men föll mig inte i smaken riktigt, men I Died For You var helt underbart jävla vacker live!
Danko Jones: Ingenting jag lyssnar på i vanliga fall men SHIT vad bra dom var live, helt sjuuuuk!!
DAD: han inte se så mycket av det, men dom var bra. :)
Epica: Dom var även de sinnessjukt jävla bra!
Hypocrisy: Vi satt i slänten och lyssnade medans vi åt mat, och dom var faktiskt riktigt bra. :)
Sabaton: Helt sjuk spelning! Det var ju "the grand finale" på hela festivalen och det är ju de som annordnar festivalen också så det var en massa eld, explotioner och så avslutades det med fyrverkerier. Och Joakim sprang omkring på scenen som en tok och hoppade och hade sig samtidigt som han sjöng, helt sjukt var det som sagt! :D
 
Och nu så har ju skolan börjat också och om en vecka (alltså på tisdag) så fyller jag 18(!!), det kommer att bli riktigt awesome som ni kanske förstår.
Den 22:a oktober har jag och Nils våran årsdag och det ska ju såklart firas vilket vi hade tänkt göra med att gå på Ensiferums konsert i stockholm den 18:e oktober. DET kommer att bli AWESOME! :D
Sen blir det APU från och med v. 44 till v. 50 och jag hade tänkt se om jag kan få någon APU uppe i norrland så att jag kan jobba med mitt projektatbete samtidigt, men vad det är tänker jag inte tala om än. ;)
Det är dock en del saker som måste kikas först, jag måste hitta en APU-plats, prata med Mormor och resten av släkten så att jag kan få lite hjälp med kontakter och grejer samt så att jag har någonstans att bo. Men det får jag ta tag i sen, jag är fett pepp på dethär i alla fall, det kommer att bli så awesome om det går som det ska! :D
 
Men nu ska jag sätta mig och göra annat tror jag, men först ska jag ta och tala om för er att jag har ju twitter:
Alexandra Fogelberg
@AlexAwesomeFoto
 
Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0