Time stands still, but stops for no one.


En liten bild på min lillkusin. c:


Hallojjsan! Nu är det jävligt länge sen jag skrev någonting här, fy på mig!
Det har hänt en hel del sen jag skrev sist faktiskt, fast just nu kan jag inte dra mig något utav det till minnes utan jag berättar vad jag gjort idag och igår istället. :)
Igår hade jag en allmän pissdag och allt gick åt helvete. Jag försov mig ca 2,5 timmar så att jag missade första lektionen. Jag fick stressa som fan till skolan bara för att sedan komma dit och få veta att min engelskalärare är sjuk och att vi har ett två timmar långt hål. Ah, ock medans jag stressar runt där på morgonen så hittar jag min Ipod på köksbordet helt urladdad så no music for me liksom. (musicaddict)

Sen på kvällen så var jag ju till stallet som vanligt. Det var hoppning som stod på schemat och för en gångs skull fick jag hästen jag ville ha vilket då alltså var Indianen. Dock var ju inte detta någon garanti till att det skulle gå särskillt bra, vilket det inte gjorde heller. Han var lite småseg och ville inte riktigt bjuda på hindrena. På fyrkantsspåret och svängen innan hindren så gasade och bjöd han som sjutton men när jag vände upp emot hindret så var det som om han började tveka eller helt enkelt inte ville.. Eller så testade han mig bara, vad vet jag. o:

Idag har jag i alla fall bara gått i skolan i princip. Har kollat på en lite småful film också som innehåller så grova fails så det är inte klokt. Satt nog och skrattade typ halva filmen åt en viss speciell fail som var så grov och dålig så det är ju pinsamt, trodde dom inte att någon skulle märka eller va?
Aja, svenska barnfilmer.. vad kan man förvänta sig liksom.. Eller ja, i alla fall nya sådana, de äldre (typ emil, pippi, rasmus på luffen och dom där) är ju faktiskt riktigt bra. I alla fall de som är baserade på Astrid Lindgrens sagor. (Astrid Lindgren in my <3)

Senare ikväll (typ om bara nån timme) så ska jag iväg och träna. Sen efter det så bär det av hem igen och så blir det att duscha och göra mig iordning och sen dra hem till Axxe och rollspela. Jag är nämligen tuff och har inga lektioner imorgon. Men nu är det mat så jag ska väll gå ned och äta innan de får damp på mig, det vore ju mindre trevligt.

Over and Out
//Alex


Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0