Pleas understand, at least listen up!


Äntligen vår~


Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, jag känner verkligen att det där med att komma på något intressant att skriva är min starka sida.. Men nu ska jag i alla fall göra ett försök.

Vi börjar väll med i måndags då vi hade friluftsdag. Jag skulle gå på promenad och när jag kommer dit så börjar det med att jag är över en timme för tidig för att jag inte visste när jag började. Så jag gick till maser och umgicks med Elliot ett tag och kom sedan en kvart försent istället. Jag fick en karta (som var fullkomligt oläslig) samt en förklaring på vart jag skulle. Dock så var det så att hon som förklarade för mig bodde inte i borlänge så hon visste egentligen inte hon heller vart jag skulle, starkt jobbat liksom...

Men jag skulle i alla fall gå från maserhalle, till rondellen i Mats Knuts, till Melsta och sen tillbaka till maserhallen.. Det slutade med att det tog mig nästan tre timmar att lyckas leta mig från maserhallen till mats knuts och sen tillbaka. och när jag var tillbaka vid maserhallen så var jag på riktigt dåligt humör samt att mina fötter var ruggigt blöta och kalla. Så jag bara gick in, prickade av mig och gick hem.
En anan lite grej som hände var att jag väl hade lyckats leta mig fram till Mats Knuts så kom jag dit bara för att upptäcka att den där avprickningsmänniskan som hon som skickade iväg mig sa skulle vara där was nowhere to be seen vilket verkligen inte gjorde mitt humör något bättre måste jag säga..

Sen igår så gjorde jag väll ingenting tror jag.. Eller ja, ingenting speciellt i alla fall. Skoldagen flöt på som vanligt och allt var väll frid och fröjd och träningen gick helt underbart bra. Jo, just ja, jag var ju faktiskt ut och fotade lite efter skolan, blev typ tre kort som vart bra men men. (:

Och nu ska jag snart ta och gå ned och hämta mina stallkläder från källaren så ska dom få ligga över badkaret en stund så att dom hinner bli varma innan jag ska dra på mig dem och åka ut till stallet. Kommer bli toppen. (:
Och bara för att jag är snäll samt att jag tycker att ni ska lyssna på det här bandet för dom är bra och anders (sångaren) är lite småsnygg sådär så tänker jag slänga in en vacker liten låt. ;)

Equlibrium ~ Pyracant


Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D
Postat av: B E T T Y

Måste säga att jag älskar bilden!

2011-03-31 @ 17:41:42

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0