Här ska det vara en rubrik

Nuså, nu borde jag ha lite tid att skriva. Idag ska jag åka moppe till jobbet då jag jobbar i morgon, torsdag och fredag och ska åka moppe dit och då kan det vara en fördel att hitta. Samt att jag ska dra upp till Maserhallen och hämta ut mitt festivalband så att jag kommer in imorgon, hähä. Och jag hinner faktiskt inte skriva så väldigt mycket mer då jag måste göra mig klar lite räserfort nu. Så det här får vara allt för denna gång. :)


_____________________________________________________________________________

Svar på kommentar:


Jag konstaterade att inlägget som var print screenat och inlaggt på hennes blogg var skrivet på ett sådant sätt som är väldigt drygt att läsa, med en massa onödiga förkortningar och dylikt, och att jag inte kan tänka mig att det finns så många som skulle orka läsa eller följa en blogg med sådan text. Sen att du använde dig av personangrepp är inte heller något som jag kan tänka mig lockar folka att läsa, möljligtvis de som tycker att du är dum och känner att de måste klaga lite på dig.
Och vet du vad? Du hade faktiskt kunnat skita i min kommentar och bara låtid det vara, men istället måste du komma hit och bråka? Där tycker nog jag att din rätt att klaga på att "vara dryg" försvann. Samt att det var du som var tvungen att på peka att du "nog har mer läsare" än mig, inte tvärt om. :)



Btw, hädanefter kommer jag börja svara på kommentarer i kommentarsfältet, bara så ni vet. ^^

Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D
Postat av: Sanna

jahaaa, så bara för att du tycker det är onödig läsning eller tycker det är onödiga förkortningar skulle alla andra också tycka det? hur jag skriver borde väl inte röra dig i ryggen? o nej ja kom inte hit för att dryga mig eller bråka, utan snarare ge dig svar på tal, ja vet att ja kunde lika gärna skitit i det men kände att ja inte hade någon lust med det ! självklart skrev ja att ja har säkerligen fler läsare än dig vilket ja fortfarande tror :) enda anledningen till att ja skrev det var för att du var ganska noga med att påpeka att ja inte skulle ha det för att jag skrev på ett visst sätt.

2011-06-28 @ 15:12:58
Postat av: Alex

Sandra: Nähä, då borde det väll inte röra dig i ryggen om jag tycker att sättet du skriver på är drygt? Det är väll ändå mitt problem?



Men att komma hit och vara dryg är faktiskt precis vad du gör och om det nu är så att du ville komma hit och ge mig "svar på tal" så får du faktiskt finna dig i att du uppfattas som dryg och "bråkig".



Jag har aldrig påpekat att du skulle ha mindre läsare än mig, om du tycker det så har du verkligen fått något om bakfoten för det är det du som har börjat med, inte jag. Och vet du? Jag skulle verkligen inte kunna bry mig mindre. Och som sagt, du kan inte veta hur många läsare jag har, lika lite som jag kan veta hur många du har så den diskussionen är helt onödig och kommer ingenvart.

Läs mina kommentarer igen och tala gärna om för mig exakt vart jag påpekat att du har mindre läsare än mig tack, för jag kan verkligen inte hitta det.

2011-06-28 @ 21:50:32

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0