Summertime Suicide


En söt filur på Stinas mage. c:


Äntligen är det sommarlov, så underbart härligt det ska bli med 11 veckors ledigt (ja, jag har 11 veckors sommarlov), fast jag kommer inte vara ledig hela lovet, jag kommer jobba lite under p&l och sedan under Darlekarlia (på hotellet såklart). Sen kommer det ju bli en hel del resande också. Vi ska ju upp till släkten som bor där uppe i norr (eller jag tänker i alla fall åka dit) och sen i Augusti bär det av till Wales på medeltidsbröllop, det kommer att bli grymt häfrigt. (:

Sen ska jag ju på Peace and Love och sen får vi väll se om jag kommer iväg till Getaway eller inte, har ju varken biljett eller sovplats och vet inte om jag har pengar till resa och boende heller då jag inte får bo på campingen (bra egentligen, men det gör ju allt så mycket svårare och i vissa fall dyrare). Men det lär visa sig, jag kanske drar till Sonisphere istället och ser Slipknot och Inflames? Eller så kanske jag övertalar mamma att jag får åka till metaltown (kommer inte att hända, men ändå liksom). Eller så är jag smart och sparar mina pengar till englandsresan, vi ska ju faktiskt vara i London någon dag också och då vill man ju ha lite pengar. Men det lär visa sig med tiden, oavsett vad så kommer det säkert att bli en awesome sommar. ;)

I övrigt så har det inte hänt så mycket faktsikt och jag kommer inte på något mer att skriva och sen får vi väll se hur mycket bloggande det blir i sommar men som allt annat så lär det ju visa sig. Nu ska jag i alla fall göra annat. Hjälpa mamma att städa så som jag lovat kanske? :)

Over and Out
//Ale
x

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0