Definition av en bra dag.


I brist på annat liksom


Idag har varit en bra dag. Jag har tillbringat den med Elliot och den började med att vi drog upp till Sushi Lovers och käkade lunch, otroligt bra start på dagen måste jag säga. Sen fortsatte vi ned till Younicue (stavas?) så att jag kunde beställa klipptid så på onsdag ska jag dit och fixa till mitt hår. Vårat nästa stopp blev kupolen där vi sprang runt i jag vet inte hur många timmar och letade byxor och tröjor. Till slut hittade vi det vi sökte på de minst tänkbara ställena, nämligen Esprit och NewYorker.

Tröjan är dock en otroligt söt och färgglad tröja, inte min stil alls egentligen, men man får ju inte vara trångsynt och det kommer säkert komma någon dag som jag känner för att vara söt och (lite) färgglad. Helt ärligt så tycker jag att den där stilen som vissa folk har med en massa färgglada kläder (ofta relativt stora) som egentligen inte alls passar jättebra ihop är ruggit tuff och någonting som jag lätt skulle kunna tänka mig att konvertera till den dagen jag tröttnar på min lite mer rockiga och alternativa stil, men för tillfället så trivs jag väldigt bra som jag är. Svart, nitar, metal och kedjor. Det passar mig alldeles utmärkt.

Någonting mer jag köpte som jag tänkt mig att jag ska pröva är ett nytt puder. Det kommer att bli väldigt intressant hur det blir då min hyr är lite dum och det mesta puder och foundations som går att köpa på helt vanliga affärer (ja, även Kicks) är på tok för mörka för min hy så jag blir att se jätte konstig ut (om det nu inte råkar vara transparent) så detta kommer att bli väldigt intressant. :)

I övrig så har jag ingenting alls att säga eller tillägga. Detta blev ett otroligt tråkigt och "alldagligt" inlägg men jag kan inte tvinga fram något roligt eller kreativt ur min hjärna just nu. Jag ska ta och sätta mig med lite bilder så kanske det kommer en bildbomb sen eller nått så att vi fyller ut all denna för tillfellet relativt inaktiva och kreativitetsfattiga blogg. ^^

Kommentarsfältet. =D
Postat av: Ellioten!!!!

*Younique tror jag XD

Och visst blev det en bra dag? 83 Vi får väll ha flera då ;) Hare gött!

2011-07-25 @ 19:42:02
Postat av: AlextheAwesome - So who the fuck are you to predict my future

Elliot: Haha, ja jag vet inte. Jag får kolla i övermorgon. ;)

Ohja, det blev det verkligen. :)

2011-07-25 @ 23:21:31

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0