Uppdateringen suger, jag vet >_<

En bild från när jag var ut till Rommeholen och fota, som ni ser så var vädret pissigt och så.
Modell: Klara Forsstedt och Vilda
Foto: © Alexandra Fogelberg

Nu när skolan dragit igång igen så känner jag att uppdateringen blir grymt mycket sämre, men det är så det blir när skolan tycker att man ska vara där iställer för att göra det man känner för och så hinner man inte sitta vid datorn (suck). Sen har ju träningarna dragit igång igen också så ikväll är det stallet som gäller, första lektionen för Yvonne (hjälp!). Dom som rider där säger att hon är jättebra, men man måste vara tuff för att rida för henne och verkligen kunna ta kritik och vara berädd att satsa.

Hade det varit så att alla som läste det här kännde Åke och visste hur han var som ridlärare så skulle jag säga att hon är som åke, fast mycket värre. Men den turen att jag bara kan göra så och så fattar alla har jag ju inte och inte kommer jag ihåg hur mamma beskrev henne heller. Men kanske att det kommer i ett annat inlägg, typ imorgon eller nått. ^^

För tillfället sitter jag i min säng och lyssnar på lite capoeira-musik och myser i min filt. Ska snart äta mat och sen byter jag om och drar ut till stallet och är där till säkert inte hemma förrän vid nio någon gång så någon mer uppdatering hinner jag nog inte med idag.

Efter skolan så var jag in på Folk å Rock och beställde Blowsight's nya skiva Dystopia Lane (lyssna här) så om några veckor så kommer denna otroligt awesome skivan att vara i mina ägor. Det kostade mig 179 kr att beställa den via Folk å Rock, hade jag däremot beställt den via CDON så hade det kostar 299 kr, lite skillnad bara så det var helt klart värt det. ^^

Något mer hade jag inte att skriva så nu avslutar vi detta inlägg med en låt från Dystopia Lane. c:

Three Words (Under Ordinary) - Blowsight


Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D
Postat av: Ellioten<3

Jag ska sno låtarna av dig sen!! >:D

2011-01-12 @ 19:18:31

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0