Skivjakt med Elliot.


Finaste Elliot<3
Modell: Elliot Örjes
Foto: © Alexandra Fogelberg


Förlåt för ingen uppdatering igår, men jag gjorde ingenting värt att skriva om och min inspirationsnivå var typ på bottennivå. Men, idag kommer det hända saker minsan. Elliot kommer hit vid halv ett och då bär det av ut på skivjakt. Vi ska till Folk å Rock för att se om dom möjligen har Blowsights nya skiva Distopia Lane (vilken för övrigt är skitbra, lyssna på den här), det känndes nämligen inte riktigt värt det att köpa den från CDON då den kosta 299kr p.g.a att den är på import och det är ett svenskt band.. Inte riktgt vad jag var berädd att betala kanske.. <.<
Samtidigt så hade jag ingen lust att ladda ned den heller, jag vill liksom ha skivan, det är så mycket tuffare. ;)

I övrigt så sitter jag för tillfället och käkar frukost. Uppstekta plättar med socker och så lite kolsyrad saft på det, yummy. Samt att jag sitter och spelar lite musik sådär för mig själv, hehe.
Men nu komemr jag inte på något mer att skriva så här får ni ett litet dagens citat mella mig och Elliot:

Jag: Men smaaaaaart. ;)
Elliot: Men sluta mobba mig då! D:
Jag: Men jag mobbas inte <.< Jag är ju lika smart själv så. ;)


Blue Hair ~ Blowsight

En av de bästa låtarna på skivan. ;D


Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D
Postat av: Ellioten

Klart jag är bäst ;D men du kan vara nästhäst ^^

2011-01-11 @ 07:46:45

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0