Lite småkungligt sådär.

Ärlighet varar längs säger man ju, och så är det minsan. Man ska vara ärlig och se till att man blir sedd på ett bra sätt. Doktorn hade skrivit ett lite humorisktisk inlägg som jag tyckte var otroligt bra och talade om att jag tänkte lägga upp den på facebook och länka honom som källa. Och som tack så fick jag en länkning, det var bussigt tycker jag och man känner sig ju nästan lite småkunglig sådär. c:
Och jag tycker att ni ska kolla in inlägget som jag gillade här. =D

För tillfället sitter jag i datasalen och umgås med Oscar och Stina samt att jag lyssnar på lite musik och för tillfället är de Papa Roach's nyaste platta Time For Annihilation... On Thew Record And On The Road, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den riktigt, det enda som jag verkligen gillar är livevertionerna på de gamla låtarna.. Det känns som att dom liksom tappat sig själva eller vad man ska kalla det, dom är inte lika bra som förut helt enkelt. Precis som Linkin Park (gud vad jag hatar deras nya skiva) och Sonic Syndicate (som inte är sig ett dugg likt längre).. Det är som så tråkigt när band bara förlorar sitt bra sound såd

 

är, nästan lite sorgligt tycker jag faktsikt. :c

Men men, nu ska vi inte hänga läpp över det, det finns mycket bra musik och bra band som fortsätter att leverera på riktigt hög nivå samt måna relativt nya band som är ruskigt bra. :)

Over and Out
//Alex
 


Kommentarsfältet. =D
Postat av: Elin | Morbid Outlook

Sv: Awesome :)

2011-01-27 @ 17:35:01

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0