Dag 1 - Presentera mig själv


Inlägget till ära så får ni här ett litet självporträtt. ^^
Foto: © Alexandra Fogelberg


Ja-a, vi börjar väll med det absolut svåraste då, shall we. ^^
Jag är verkligen inte bra på att presentera mig själv men jag får la försöka ändå, ay? ^^

Jag är i alla fall Alex, en 16årig borlänge bo med samiskt ursprung och rötter både i norrland och västermanland som lever med ett medfött hjärtfel men som ändå gör allt för att leva fullt ut.
Jag älskar att retas och skoja med folk, det är mitt sätt att bryta isen typ. Jag kan lägga en lite rolig kommentar eller överdriva saker på ett rolig sätt för att få folk att skratta, men samtidigt så kan jag vara väldigt seriös och vara med i väldigt djupa diskutioner. Dock är jag ofta väldigt tillbakadragen och blyg, jag lyssnar hellre än jag pratar och tycker inte om att behöva bli ihopshasad med folk jag inte riktigt känner.

Att fotografera är ett stort intresse jag har och jag får ofta höra att jag är bra på det också vilket är väldigt roligt för då får man liksom lite motor till att fortsätta. Hästar och Capoeira är andra stora intressen jag har och som jag försöker hinna med så mycket som möjligt, jag kombinerar även de två med fotograferingen (hästar famför allt då) så det är ju rätt awesome.

Andra intressen är ju kompisar, unf, killar, skriva, spel, teckna och musik.
Just musiken ligger mig lite extra varmt om hjärtat då det är något jag verkligen älskar. Jag lyssnar på så otroligt mycket olika stilar, allt ifrån Bob Marley och Avril Lavigne till Avatar och Dimmu Borgir. I mitt musikarkiv finns en härlig blandning av reggae, punk, rock, alternativ rock, hårdrock, deathmetal och blackmetal samt en massa annat som ligger däremellan någonstans.
Jag spelar även piano och försöker lära mig lite gitarr samt att jag kan spela lite blockflöjt.

Ja, det var väll lite om mig då antar jag? Något mer kommer jag inte på för tillfället så det här få bli bra. (:

Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0