Are we meant to be angels fallin'


Haha, asso shiieet vad dålig jag är på att uppdatera alltså, det är inte helt okej faktiskt.. Men ni får faktiskt leva med det när jag inte har så mycket skrivlus .. "/
Idag har i alla fall varit en osedvänligt bra dag med otroligt mycket flum och bus med Elias och Stina. Det är då i alla fall första gången som jag stannat i skolan till klockan halv fyra helt frivilligt en fredag, det är ju helt sjukt egentligen.
Vi började med att vara relativt seriösa och gjorde faktiskt det vi skulle men allt eftersom så spårade det ur mer och mer. Jag och Stina hade lite flumfotografering medans Elias var iväg och gjorde nått med elevrådet och ja, det vart riiiiktigt fina kort, hehe.. Sen tog vi oss en lunchrast och efter det så var det bara allmänt flum och det slutade med ett pappersflygplanskrig vilket det finns en hel del foton ifrån, hehehe.

Vi gick även till centrum i samlad trupp (bestående av oss tre) och Elias fick den finfina Idéen att han skulle gå i bara t-shirt till centrum (kan tilläggas att det var vrålkallt ute), dock klarade han det inte, det blev för kallt så när vi var i liljekvistiska parken så var han tvungen att sätta på sig tröja och jackan igen.
Väl på stan så busade vi runt fram tills dess att Stinas buss kom, folk måste ha trott att vi var störda eller nått, men kul hade vi. =D

Bilder från dagen kommer möjligen senare om jag lyckar få den från Stina. c:
Och nu avslutar vi detta inlägg med en liten låt tycker jag. ^^

A Song For The Outcast ~ Backyard Babies

Are we meant to be angels fallin'
or do we live to survive?
This illusion ain't my way
when everybody is walking out on

On the road to a strict perfection
Only the beauty live to tell
This is the source of all the infections jaded,
but I won't fade out with you


Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0