England är ett charmigt litet land

Äntligen är jag klar med alla Englands bilder, det tog mig bara sådär en vecka eller så.. x)
Men jag kommer inte att posta alla på en gång för då kommer ni att trilla av stolen och era datorer kommer att sprängas av överbelastning, enda anledningen att min inte gjort det är för att den är en superdator som kan det där med bildhantering och att jag är awesome. :)
Men här kommer i alla fall första delen av englandsbilderna, enjoy. ^^

Awesome färg på bilen och så ja. c:
Skorstenar. x3
Fina hus och sådära ja. c:
På väg till Stonehenge
En söt bil. c:
Stonehenge
En buske som ser ut som en kamel! 8D
Min lunch, nyttigt och sådär.
Berg
Bilarna blir lite som en referens till hur stora bergen faktdiskt va.
Cheddar Gough Cave
Söta små skyltar. c:
Uppifrån bergen. c:
Utsikt!
I'm the kiiiing of the woooorldd, typ
Överpimpad bild? O_o
Svarta höbalar
Leka
Spännisarna
Min svurna fiende
Ye Old Ferrie In, pubben vi sov på

Det var alla bilder från 5/8, fler bilder kommer spridas ut över dagarna och så, så håll till godo. :)

Over and Out
//Alex


Kommentarsfältet. =D
Postat av: sanna

sikka finfina bilder alex :-) gillade den där jättesöta rosa (bussen?)! du råkade inte köpa med dig en hem till lilla mig? :]

2011-08-26 @ 00:14:05
Postat av: Alex

Sanna: Haha, nej tyvärr. Vi fick inte plats med dem i bagaget så dom fick stanna. :<

2011-08-26 @ 08:51:58
Postat av: Heldri

Bergsbilden var helt underbar!

2011-08-30 @ 08:27:33

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0