Trasiga hörlurar (n'


Eld är najs det. (:
Foto: © Alexandra Fogelberg


Nu är man då hemma från unf. Det var kul att vara där och jag fick hjälpa både Elliot och Lotta med sminket, kul som sjutton säger jag bara! Jag tycker om att sminka andra, det är helt insane roligt och speciellt när det är halloween tema på sminket, då blir det extre kul. (:
Dock kunde jag inte vara med och hjälpa till och själv vara utklädd då jag börjar jobba klockan sju i morgon bitti. (n'
Jag är verkligen inte pepp på det alltså. Varken att gå upp och vara där tidigt eller på att behöva vara med och anordna dressyren sen. *suck* Omotiverad som fan är jag, och inte blir det bättre av att jag redan lider av sömnbrist heller. >.> Men jaja, jag kan inte slippa undan på något vis så jag får göra det bästa av situationen. *evil grin*

När jag skulle cykla hem från unf, vet vi vad som hände? Jo, den extremt onödigt långa sladden till mitt headset fastnade i mina kängor och när jag skulle ta loss dom så tappade jag balansen så jag röck loss sladden till ena hörluren samt röck sönder sladden invändigt nere vid den där grejen man stoppar in i Ipoden eller Datorn. Så att laga det går inte.. Så nu måste jag använda mina dumma hörlurar som gör ont att ha i öronen. >< (n'

Och INGEN får komma med någon dum kommentar som "men låt bli att lyssna på musik då" För det kommer aldrig någonsin att hända. Jag är helt beroende av musik, det är en stor del av mitt liv och utan det så kan jag inte leva, det är som en drog typ.

Men nu, är det någon söt och snäll liten människa som har tips på ett par bra hörlurar som inte kostar en förmögenhet och vart kan jag få tag på dem i sådana fall? Blir väldigt tacksam om någon skulle ta sig tid att svara. <3

Men ja, jag ska nog ta och datea sängen snart då jag ska upp tidigt imorgon. Godnatt på er.

Heaven or Hell ~ Crucified Barbara


XoXo
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0