The shoes has come


Rött höstlöv. c:
Foto: © Alexandra Fogelberg


Äntligen!!! Jag har nyss varit upp och hämtat mina nya leksaker. c: Kängorna är nu officiellt mina. <3 För tillfället står dom nere i hallen färdigsnörade och höjer sig över alla andra skor som om dom vore skornas kånungar, typ.
Ikväll blir det nog att vara med Daniel och se på skräckfilm. Mihi, jag verkligen ÄLSKAR skräckfilmer. Det är den bästa filmgenre jag vet. Och varför det? Jo, för att jag tycker att det är så förbannat kul att sitta och skratta åt folket som sitter runt omkring mig och blir asrädda samt att jag alltid älskat den känslan av adrenalinkickar. Så låt oss säga som så att när dom andra skriker så asgarvar jag. ^^

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra idag för att få tiden att gå.. ska väll börja försöka gå in mina kängor, frågan är bara vad jag ska göra för att göra det.. >> Kanske drar ut och fotar eller något. c: Men nej, nu kommer jag inte på något mer att skriva. Tjingeling.

XoXo
//Alex

Kommentarsfältet. =D
Postat av: sofie

Hej :D allt bra??

2010-10-03 @ 13:32:10
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-03 @ 14:19:28
Postat av: Klara

Haha, så sant det där om skräckfilmer *tänker på hur mycket du garvade när vi såg fredag den trettonde x)*

2010-10-03 @ 21:28:06

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0