Ny frisys, knäppa kompisar, galna hästar och första snön. ^^


Denna frisyr är gone! :D


Jag har klippt mig! :D Det är fett coolt om jag stylar det, fast annars är det nästan lite fail.. >.> Så orkar jag inte styla det så måste jag ha mössa för annars ser det typ skumt ut. XD Men det gör inget. c:

Idag tror jag har varit absolut flummigaste dagen i skolan, någonsin. o: Jag har varit typ hyper och bara skrattat och flummat som en galning. Och nu ska ni få höra något väldigt roligt, när jag, Sanna, Sara, Louise och Amanda satt i ljushallen och flummade så kom helt plötsligt Momme upp och började pata med Sara. Och sen kom M och hela gänget och var vid oss och snacka random och skumma saker. o: (citat kommer i slutet av inlägget)

På ridlektionen så hade jag Vilda. It's like a dream came true, tack till Klara. Det gick faktiskt bra, hon är en mycket mysig häst, fram tills dess att vi skulle galoppear.. -.-' Först skulle vi galoppera i vänster varv på en volt. Hon började med att hon skulle inte galoppera alls och sen när jag blev lite grinig på henne så fick hon typ lite vråldamp och kicka backut så det stog härliga till. Sen när jag väl fick henne att galoppera så gjorde hon så att så fort vi kom till den öppna delen av volten så försökte hon dra rakt fram istället för att fortsätta på voltspåret vilket resulterade i att jag fick banka med höger skänkel för att hon inte skulle komma så långt. Sen fick hon gallopera flera varv i ridhuset för att ridläraren tyckte så. Sen i höger varv gick det betydligt bättre. c: Men hon är en härlig häst, Alex likey. ^^

Och idag kom första snön också! =D Jag tycker om snö, det är så vackert med vinterlandskap. ^^ Dock tycker jag inte så mycket om kylan då jag är en riktig lite fryslort. :c Men som sakt, snö är vackert. c:

Imorgon har jag världens fetaste sovmorgon så jag får soovaa. ^^ Och så är min mamma så snäll att hon skjutsar mig till skolan så jag skipper gå i det kalla och blåsiga vädret. c: Så då kan inte vinden blåsa sönder mitt hår! och det gillar vi. ;3

Citat från dagen:

Momme:
Sara, man ska faktiskt kolla på dom man pratar med.
Sara:
*kollar upp på honom mellan skrattattackerna*
Momme: Sådärja! Du lär dig ju! :D Nästa steg är att prata med den där fule jäveln. *Pekar på M sen lutar han sig lite mot Sara* eller han kanske är snygg? o:

Momme:
Men sara skäms inte! Kolla, jag skäms inte! =D
M: Men du är Arab!

Nu ska jag sova. c: God natt på er!

Dead! ~ My Chemical Romance



XoXo
//Alex

Kommentarsfältet. =D
Postat av: Sara

hahahaha, åh :D

inte alls random, ehm.. :D

2010-11-09 @ 22:42:20

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0