I Utterliden! =D Dag 1


Misse i en av sina "typiskt misse" stunder. <3
R.I.P älskade häst<3
Foto: © Alexandra Fogelberg

Nu är jag i utterliden och internet har jag med. (: Eller ja, mormor har. ^^ Det finns inget trådlöst inernet här så jag sitter vid mormors dator vilket tyvärr gör att jag inte har några bilder. :< Men ni dör väll inte av det antar jag? xD
Det är helt kolosalt varmt inne då min morfar har en benägenhet att elda som en galning. O.o Men jag kommer nog inte dö av det så det är lungt. ^^

Idag har jag inte gjort så mycket. Kom inte upp förrän vid tolv och då var jag upp och klädde på mig och käka fruksot. Sen var jag, mamma och Roger ut och gick på en liten promenad och fotade lite. Sen blir det ju som mörkt vid fyra här så man hinner som inte göra så mycket om dagarna. I synnerhet inte om man gör som jag och sover bort hälften av dem. x'D

Jag har även fått veta att moster ska ta bort Mistral! D': Men jag antar att det är bäst för honom, för han är riktigt sjuk och inga mediciner funkar så det bästa är ju att låta honom slippa lida. Men det ändrar ju inte att det är sorgligt för det är verkligen en helt underbar häst att ha att göra med. Charmig som få är han med. Men som sakt, det bästa för honom är att få somna in helt enkelt. :'(

Men nu ska jag nog ta och gå ned och vara social med alla där nere och se om en Giuliana och Tobias har kommit. (: Tjingeling :D

XoXo
//Alex


Han var verkligen en förbannat fin häst. <'3
Foto:
© Alexandra Fogelberg

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0