Stallet, stockholm och annat smått och gott (:

Hej alla små jättar och stora dvärgar. ^^

Har ganska så nyligen kommit hem ifrån stallet och duschat.. sitter för tillfället och väntar på att håret ska torka och käkar lite mörk choklad så länge. :3 Det är väldigt gott faktiskt, mycket godare än annat godis (och mycket nyttigar)^^ Besöket på kulturama i fredags gick jättebra. :D Han som var där och intervjua mig tyckte att jag hade jättefina bilder. ^^ Haha, känns bra att höra. (: Och sen så frågade han vad jag annars brukade göra på fritiden och vad jag tyckte om och sådär. (: Sen om jag hade några kontakter nere i stockholm så att jag inte skulle flytta från allt när jag flyttar och även vilka ämnen som jag gillade bäst... Haha, det var kul att se skolan och det verkar ju verkligen vara en bra skola med bra lärare och så. (: Dock måste jag nog höja mina petygspoäng lite till om jag vill vara säkrare på att komma in.. >.> men det ska nog gå. :3 Klockan tio över elva var intervjun klar och tåget hem gick inte förrän klockan fem så jag och mamma sprang runt på stan och jag fick mig två par byxor. (: Kommer bilder på dom sen när jag lyckats ta några. ;)

Sen så igår var jag till Stockholm med Elliot och shoppa. (: detta köpte jag då:

* En balklänning

* Ett par avklippta vantar, svart/blå randiga

* En svart kayal

* En blå och en svart ögonskugga

* Tre T-shirtar

* Fullmetal Alchemist nr 19 och 20 (eng)

* Fruits Basket nr 3 (eng)

* En orange pins med texten "Jag läser skräck utan att skämmas"

* En grön pins med texten "Otaku"


Bilder på i alla fall kläderna kommer upp sen när jag fått tid och ork att ta kort på dom och när det funkar att ladda över bilder till en dator igen.. ^^

Idag har jag ju som sakt varit i stallet och haft stalljour. Var där från klockan sju till ca klockan ett. (: Red ut på Filur, det var myyyss. ^w^ Men jag fick inte rida barbacka för Christin för hon tyckte att det var för stor risk att han skulle braka iväg och bocka av mig som han brukar göra när man rider ute.. :P Men det var så mycket snö så han orkade inte sticka alls.. XD Även om han försökte så orkade han inte särskillt långt eller fort så det var bara mys att rida honom. :3 Sen kolla vi på när Linnea hopptränade på Diana för Malin och så gjorde vi alla övriga stallsyslor med. ^^ Så nu sitter jag här och min choklad är slut så jag är lite ledsen över det men det är bara å springa ned på Maxi å köpa ny om jag nu skulle vilja det.. ;) Men måste ta och städa mitt rum också vilket känns å vara ett heldagsprojekt, det ser verkligen ut som ett bombnedslag på golvet med alla möjliga, och omöjliga, typer av saker och grejjimojjer som jag inte vet var dom kommer ifrån, vart dom ska vara eller hur länge dom har legat där... >.> Har dessutom två rum och båda är precis lika ostädade... >.< Näe, blir nog å köpa en ny chokladkaka och sen ta itu med städningen tror jag.. (: Hare bäst. :D

~Nightmare~



Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0