God morgon

Go morron alla läsare. =)

Har precis gjort mig iordning. =) ska vara på maximteatern vid kvart i åtta, ska se på en film som heter This is England. Vi ska analysera filmen och grejs så blir att använda glasögon idag.. x) Är typ en evighet sen jag använde dom sist.. Orkar inte med dom och dom trycker på nått konstigt vis bakom öronen när jag har headset på så jag får ont.. Oo Så nu för tiden så dissar jag dem för det mästa och dom dagar jag kommer ihåg dem så brukar jag bara ha dem en liten stund då jag är beroende av musik och har headsetet på nästan hela tiden. XD Men idag ska jag ha dem iaf under filmen så att jag kan hänga med ordentligt. :P Kommer nog en kort recention av den senare idag skulle jag kunna tänka mig. :) Så håll ögonen öppna. ;D Slutar två idag och behöver inte va i stallet förrän fem så blir nog att svänga förbi Tim en snabbis och säga grattis då han fyller år idag. <3 Han blir 16 ffs! 8D Ett grattis till han kanske? ^^

I stallet så är det hoppning som gäller idag, hoppas på att jag får Fursten eller Lina.. :3 Men skulle även va kul och rida Sonja. ;) Några jag därremor inte skulle vilja rida är Komet och Kurre.. Tycker det värkar extremt läskigt att hoppa dom.. >.> Men jag är ju lite fegis av mig såå.. XD Nej, men jag har alltid tyckt att det är läskigt att hoppa och nu när min älskling gick bort för snart ett år sen så har det blivit läskigare. Honom vågade jag hoppa allt på. Men det har blivit mindre läskigt efter att jag fick hoppa Fursten, och nu när jag fått hoppa lite med Lina och känner att jag klarar av det så känns det till och med roligt att hoppa. :3 Så jag kan inte säga annat än att jag ser fram emot dagens hopplektion. =)

Men nu ska jag dubbemchecka att jag är helt klar och har allt med mig. Hare bäst. :*

~Nightmare~



En bild på mig. ;3

Kommentarsfältet. =D
Postat av: Klara

Allt blir kul om man rider en sån underbaring som lina :)<3<3<3<3<3<3 Men du, Komet är faktiskt kul ;D

2010-02-24 @ 16:43:02
URL: http://qlaralinnea.blogg.se/

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0