Alla <3 dag!

Godag alla små hjärtan! <3

Bra dag idag =3 börja väll med att ja somna typ fem och sen bidde jag väckt halv åtta.. XD Då va man liite trött.. XD Sen kom ja hem typ runt elva och då satte man sig vid datorn några minuter.. sen tog ja tolvbussen till tim och var där tills kl fem då vi åkte in te stan för å hälsa på hans farmor. =3 en gullig lite gumma det må jag säga ^^ Sen drog vi hem till han igen och myste tills vi trodde att bussen gick så vi stressa till busshållplatsen.. då skulle inte bussen gå förren om 30 min så vi stod där ute i kylan tills den kom.. XD Sen sluta det med att jag fick en utskällning av mamma för att hon tkr att jag är dålig på att passa tider och för att hon tkr att jag är aldeles för likgiltig mot saker...... men det bryr jag mig inte om.. det får inte förstöra min fiina dag ^^ nu ska ska jag nog sova.. snart.. XD Glad alla hjärtans dag på er alla =)

Baibai~



Kan man älska någon man inget förtroende för har
Kan man älska nogon som massa friheter sig tar
Kan man älska någon som man inte vet något om
Kan man älska någon som aldrig när man ropa kom
Kan man älska någon vars hjärta är av sten
Kan man älska någon som endast är av ben
Kärleken är gränslös och därför älskar jag dig
Det vet jag för jag blir varm när du orden säger till mig
Tre ord med så stor innebörd
Som känns lika bra även om du är poppare eller nörd
De ord som nu kommer yttras av mig
De orden är jag älskar dig


Kommentarsfältet. =D
Postat av: Ellioten

;)

2010-02-15 @ 11:38:01
URL: http://fullmoonchild.blogg.se/

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0