Kiss my eyes and lay me to sleep


Bara för att
Modell: David
Foto: © Alexandra Fogelberg


Nu är jag hemma och upptinad. Jag tror seriöst att mina fingrar hatar mig för jag har väldigt svårt att röra på dem då dem blev helt stelfrusna när jag gick från stan och hem (ja, jag hade vantar på mig).
Nu så sitter jag här i min nyinköpta skinnjacka och funderar på hur jag ska få den att bli ännu fräsigare samtidigt som jag tokspelar AFI's låt Prelude 12/21. En mycket fin låt måste jag säga, det enda jag saknar nu är en kopp varm choklad vilket jag tror att jag ska ta och hämta nu innan jag fortsätter skriva. c:

*går iväg och fixa choklad*

Aaah, sådär ja, nu är allt som det ska så nu kan jag fortsätta skriva igen. ^^
Senare ikväll (kvart i fem närmare bestämt) så bär det av ut till lerbäcken för allra sista gången. Lite sorgligt sådär men det kommer säkert ordna sig till det bästa i slutänden ändå, dock kommer jag med största sannorlikhet inte fortsätta rida där då det inte kommer finnas något ridhus och i och med mitt hjärtfel så kan jag inte rida utomhus när det är för kallt och blåsigt, tyvärr. :c
Men mamma har pratat med yvonne och om jag vill så har jag en plats i en ridgrupp antingen måndagar, tisdagar eller onsdagar, vilken av dagarna är dock inte klart än. Men jag kommer fortfarande fortsätta att vara med i borlänge ridklubb och antagligen i USEK också. ^^

för en liten stund sedan så kom jag hem från kupolen efter att ha bytt julklappar med Elliot. Av henne så fick jag en bok som heter "How to draw and paind dragons" så nu jävlar blir det till att börja rita drakar. =D
Och hon fick fyra gipsansikten, akrylfärger och fyra penslar. Nu ska hon väll inte ha tråkigt över jul i alla fall. ^^

Sen imorgon så blir det att leka med Peter. =D
Vad vi ska hitta på det har jag ingen aning om men han ska tydligen smyga hit imorgon så vi får väll se vad det blir att hitta på. ^^

Men nu ska jag sluta skriva och sätta mig och rita eller läsa eller något sådant. (:
Men först så ska ni få en liten låt här:

Prelude 12/21 ~ AFI

I promis you my heart, just promis to sing
Kiss my eyes and lay me to sleep


Over and out
//Alex

Kommentarsfältet. =D
Postat av: Ellioten

Jag älskar dem!! Tack så mycket bästa Alex<3333

2010-12-21 @ 18:18:33
Postat av: Alex

Elliot: Ingen orsak. Tack själv. c:

2010-12-22 @ 08:54:00

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0