Back to reality


En bild från Ludvika. ^^
Foto: © Alexandra Fogelberg


Nu är jag hemma från farmor och farfar. Det har varit en mycket trevlig vistelse i Fagersta.
Julafton firades hos mina kusiner i Ludvika tillsamans med farbror Jannis och hans fru Karin, farmor och farfar, Martin och Felix och så deras mormor och morfar. Det var mycket trevligt det. ^^

Sen har jag väll inte gjort just någon ting alls resten av vistelsen där fakiskt, väldigt skönt ska ni veta. Så nu är jag riktigt utvilad så nu kanske jag orkar ta tag i saker, den där halvfärdiga bloggdesignen till exempel. =)

Trots att jag varit borta i nästan en vecka så har jag typ ingenting att skriva, fast jag har ju inte gjort något värt att skriva om heller. Jag har i princip suttit framför tvn och stoppat i mig en herrans massa godis och att skriva allt det i detalj är väll inte det roligaste att varken skriva eller läsa skulle jag kunna tänka mig, hehe. x)

Dock så var jag faktiskt ut och fotade en timme idag innan jag for hem då det var väldigt fint väder och jag kännde att det behövde fotas lite och jag behövde ut och röra på mig. Så för tillfället så sitter jag och fixar lite med bilderna medans jag försöker frammana inspiration till skrivandet (vilket dock inte går sådär jättebra).

Men ska jag kö en snabb sammanfattning vad jag fått i julklapp kanske? (det är ju alltid intressant att läsa, eller nått..^^)

* En Inu Yasha-kalender
* En palett med ögonskuggor
* Ett headset
* Lyse och reflex till cykeln
* Ett kuddfodral som min mormor gjort
* En plastma light
* Två lampor (som för övrigt kommer passa grymt bra i mitt rum)
* En sminkväska
* Ett presentkort på Lindex, 300kr
* Biljett till Uppcon
* En ridväst
* Sen pengar som sammanlagt blev 1600kr.

Jag är mycket nöjd. ^^

Nej, nu ska jag ta och gå en promenad med min hund och sen ska jag joina mamma framför tvn och se på Pirats of the Carabbean - At World's End. c:

Over and Out
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0