And in the end it solved out in the less thinkable way

Haha, jag ska fira jul med mina kusiner! O.o Seriöst, jag har inteträffat dem på två år och inte pratat med dem sen jag vet inte när, och nu ska jag fira jul med dem bara sådär. XD

För tillfället har jag karaktär (slutar 14.30, hähä) och jag sitter och gör ingenting.. Vi borde verkligen sätta fart nu men jag bara pallar inte.. ._. Så istället sitter jag här och leker i photoshop och lite annat. :)

Igår blev det ju ingen uppdatering då jag inte hade tid. Efter skolan så sprang jag och Sara omkring på kupolen en liten stund, sen var jag in på youniq och beställde färg (som jag ska hämta idag) och sen var det bara hem, käka, byta om och åka till stallet.

På ridningen så gick det inte särskillt bra. Cindy är en väldigt trökig häst att rida, hon har liksom ingen frammåtbjudning eller nånting och det är apsvårt att försöka locka fram någon egen drivkraft från hennes sida och vi hade bom-/styrövningar. ><

Idag har jag inte gjort någonting typ. Har pyssnat lite på bilden och han göra ett julkort. Funderar lite på om jag ska fortsätta på den där plysslargrejen när jag kommer hem, jag har ju faktiskt hur mycket material som hellst tilld det som jag aldrig använt. o:
Men så blir det om man har en mormor som håller på mycket med scrapbooking och som ger än en massa scrapbookingsaker men man är själv inte så intresserad utav det, då blir det liksom liggande på hög. x)

Direkt när jag har skutat (om 5 min) så ska jag springa förbi Youniq och hämta min hårfärg. =D
Det blir lila igen då jag tyckte att jag måste ha lila färg över jul bara för att liksom. c: Men efter det så får vi se hur jag gör me't. Lite trökigt att det ska bli så dyrt och jävligt för jag verkligen älskar mitt lila hår, det är så awesome liksom och jag trivs verkligen i det. c:

Men nu ska jag sluta skriva och ta och dra mig till stan istället. Men här får ni se vad jag har fixat med under lektionen förutom att skriva. ;)


Foto: © Alexandra Fogelberg

Over and Out.
//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0