When borendom strikes there's nothing left to do but this.. >.>

Jag har sjukt tråkigt och typ ingenting att göra.. så jag tänkte att jag gör en liten sådan här ifyllningsgrejj så får väll den som orkar och bryr sig läsa. x3

Du heter:
Alex
Smeknamn: Alex, Lexie, snigel

Låt som när du är ledsen sörjer till: Humm.. bra fråga.. men My Immortal - Evanescence

Beroende av: Musik

Vad tror folk om dig? Beror på vem du frågar.. x)

Stämmer det? Det mästa stämmer nog inte.. Det som stämmer är väll det som mina kompisar vet..

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är söt, av någon anledning.. Oo även att jag har fin kropp och snyggt hår. xD

Hur imponerar man på dig? Jadu, bra fråga det där.. Men tror väll att nyckeln är att man är snäll och omtänksam. (:
Brukar du skratta för dig själv? Ohja! :D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Bra :D"

Var bor du? Borlänge. (:

Trivs du där? Jodå.. det är väll inte allt för illa. ;P

Hur svarar du i mobilen? typ "Hellu" eller "HÄJ!! :D:D:D:D" eller nån annan lite rolig hällsningsfras.. beroende på vem som ringer. (:

Vem ringde du senast? Phu. :3

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer jag inte ihåg.. XD Det var rätt länge sen jag pratade i telefon över huvud taget. :P
Antal timmar sömn inatt: typ 8 kanske..

Sov du ensam: Ja. D:

Brukar du komma i tid: Inte riktigt nej. x)

Hur känner du dig nu: Trött men glad. (: Lite seg sådär. ;)

Vanligaste färg på dina kläder: Beror på årstid.. På sommaren såhär så är det nog vitt men på vintern är det svart. ^^

Vad tycker du om fötter: /careface xD

Vad saknar du: Jadu.. mina kompisar! D: Och mitt skräp<3

Hade du en bra kväll igår: Jodå. (: mycket flum. ^^

Favorit dryck på morgonen: Varm Choklad! :D
När brukar du oftast gå och lägga dig: Jadu.. nån gång mellan elva och ett I guess.. ibland ännu senare. XD

Är du blyg? Ja
Sysslar du med någon idrott: Ja, ridning och funderar på att ta upp capoeiraträningen igen nu till hösten.. (:
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Umm.. inte riktigt.. visst man kan bli kär i någon vid första ögonkastet men man kan inte verkligen älska någon på så kort tid..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Klurig fråga du.. jag vet faktiskt inte.. xD

Är du nöjd med ditt liv: Nja.. inte alltid.. X

Är du bortskämd: Nja.. vet inte riktigt faktiskt..

Vad gör du i morgon: Vet ej.. kanske att jag våldsgästar skräp.. (:

Vad är det värsta du vet? Sprutor och venflons.. utan tvekan

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, min vänner är dom bästa. <3

Vad är det finaste du fått? Jadu.. beror på om vi pratar ting eller vad som helst.. för det finaste jag fått är mina vänners vänskap och tillit och även möjligheten att kunna lita på dom<3 men pratar vi saker som gåvor så är det min hund Jambo. (:
En speciell dag du minns: När jag fick mamma att säga ja till att jag skulle få Jambo och den dagen jag tog hem honom från pappa<3

Du samlar på: Ingenting för tillfället tror jag.. (:

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.. jag hatar att prata i telefon så oftast sitter jag vid msn eller så skickar jag sms och då är det väll Klara, Elliot och Maria som blir mina offer. XD<3
När grät du senast: Igår när jag var arg på pappa och satt och lyssnade på ledsam musik..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara pengarna tills jag har användning för dom. (:

Vill du gifta dig: Nej.
Vill du ha barn: Inte det heller. x)

Är du musikalisk? Jodå. (:

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk (:

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Jo, tyvärr så gör jag ju det.. >.<


Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0