Uttröttande men rolig dag ^^

Dagen börja med att jag fick rusha till skolan för att hinna till idrotten och på vägen dit så träffade jag på Elliot och Runesson. ^^ Elliot skjutsade mig resten av biten till maserhallen för vi skulle dig båda två, sen var hon med på min idrottslekton och sen smet hon in på min svenskalektion också.. x) Efter skolan så åkte vi hem, jag böt kläder och sen bar det av upp till UNF. Väl där så flummade vi en massa och jag blev tvungen att möta mitt ex för första ggn på.... extremt länge.. Det var mycket jobbig för jag är fortfarande sur på honom men jag vet inte hur jag ska hantera det. >< Och det värsta är att jag fortfarande har lite kännslor kvar för honom.. D': men jag vill inte, villintevillinteVILLINTE!!!!! T________T Men jag har Daniel, och det är bra. <3 Men sen så var det möte och när det var över så var i alla fall mitt ex borta (nej, han får inte nämnas vid namn bara för att jag kan) och jag umgicks med Karin och Elliot och alla andra skumma UNFare. x) Sen drog vi ned till Grill House och flummade tills jag och Elliot drog ned på stan för att få tag på hennes buss och efter en stund kom Toone och Karin. när Elliot gått på bussen så umgicks jag med Toone, Karin, Matte och Jonte. Sen när Toone gått på bussen var jag med övriga människor. Efter ett tag så drog Jonte och sen skulle Karin med en buss och jag hem.. Och nu sitter jag här. ^^ Och nu ska jag nog ta och sova tror jag. ^^ Så godnatt på er alla! :D

//Alex

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0