Skummaste dagen på länge. XD

Till att börja med:
Elliot: Tack för att du svarade på frågorna. <33

Vad är bra med min blogg? Att de är du som skriver <3 + dina bilder XD
Haha, naww, tack du. ^^

Varför läser du den?
veta vad du håller på med nu när min mobil inte funkar :O
Haha, ahmahgawd stalker! x'D

Vad är det som gör den intressant? Dina skumma inlägg XD
Jasså? är mina inlägg skumma? XD Ja, det kanske dom är.. ^^

Vilka inlägg tycker du bäst om att läsa? Typ alla XD
Bra det i alla fall. :3

Vad är mindre bra med min blogg? .............
:D

Vad tycker du att jag kan göra bättre/ändra på? Skriva mer! O-X + mer bilder XD
Jag ska försöka, verkligen.. Men nu när jag börjat media så blir det nog lite mer foton och sånt och så kanske jag presenterar arbeten och sådant här på bloggen med. (: Dessutom blir det nog roliga inlägg med vad vi gör och speciellt imorgon. ;D

Nu ska jag tala om hur min dag har varit hade jag tänkt. (: Det kommer nog bli ett ordentligt inägg det för idag har det hänt mycket kan jag lova. xD I skolan så hade vi nå konstiga sammarbetsövningar, det gick väll inte så jättebra men vi hade i alla fall sjukt roligt. x'D Jag är så ledsen över att jag inte hade med mig kamera för guuud vilka roliga kort man skulle kunnat få idag alltså. x) Men nu hade jag ingen kamera, men jag var däremot med på allt det roliga. :D Men, i alla fall så gick det ut på att vi skulle gå till olika stationer och göra olika sammarbetsövningar. Jag tänkte att jag tar dem var för sig här nu. (:

Station no. 1
Här skulle vi dela upp oss i grupper och först skulle vi stå på bänkar och flytta runt så att vi hamnade i olika ordningar utan att nudda marken. Sedan skulle vi stå i en ring och hålla varandra i handen, vi hade en rockring som skulle gå ett varv runt utan att vi släppte händerna. Och sist så skulle vi ta oss över golvet med hjälp av tre rockringar och vi fick inte nudda golvet.

Station no. 2
Här skulle vi med varandras hjälp ta oss igenom ett "spindelnät" av rep som var fastspända emellan två balansbommar. Man fick inte nudda trådarna för då fick man börja om. Det var mycket svårt men extremt roligt. xD

Station no. 3
Här skulle vi bygga mänskliga pyramider. Det orkar jag inte förklara för jag antar att alla vet hur man gör det och är det någon som inte gör det så är det väll bara att fråga. ^^

Station no. 4
Här skulle vi ha någon mentosrtid. Men våra mentorer visste inte vad det skulle gå ut på så det slutade med att vi lekte viskleken. Och det blev riktigt tokigt. XD Vi var 27 elever och två lärare, Våran ena mentor började viska och den andra fick säga högt i slutet. Solveig viskade: Mp1 kommer att bli bästa klassen på haga. Det slutade med att det blev: En ler åt anders skor. Då skrattade vi ganska duktigt gott kan jag lova. x'D

Station no. 5
Har skulle vi koka en spagetti med hjälp av ett triangel kök (tror det hette så) och den skulle vara så mjuk att man skulle kunna knyta en knut på den. Min grupp lyckades för att vi hade en scout med så han hade gjort det där många gånger. XD

Station no. 6
Slutstationen var detta och här skulle vi förflytta en planka framåt (jag orkar inte förklara hur xD) och så skulle vi förflytta en stolpe med en mugg vatten på med hjälp av rep. (:

Sen när jag kom hem så är det första jag får se ett par mycket igenkända skor, ca 3 sekunder senare kommer Elliot fram och glompar mig. Hon var här ända tills hennes mamma kom med hennes saker och sedan gick vi upp på stan för att hon skulle med bussen till falun. På vägen dit träffade vi på Mark, han följde med oss upp och sedan kidnappade han mig. Vi stod och pratade med några konstiga människor som jag inte kan namnen på. XD Sedan kom Peter och Rodost och pratade med oss, sen var dom tvugna att gå, Rodost skulle hem och Peter skulle och klippa sig. Jag och Mark stod kvar och pratade ända tills Peter kom tillbaka och började prata med oss igen. Sedan kom några från hans konfirmadgrupp och pratade med oss. När dom drog så drog jag och Mark upp på marknaden och gick runt och kollade lite. Sedan drog vi ned på Sibylla och jag köpte en glass. ^^ När jag ätit upp den och Mark hade slagits klart med getingarna så gick jag hem till mig och han gick hem till sig. (: Och nu sitter jag här och ska väll ta och kila ut med hunden och sen ska jag städa mitt rum och leta efter min nyckel, innan Mamma och Roger blir ännu argare på mig.... Och så ska jag få ett papper påskrivet också. (: Hur har eran dag varit då, lika skum som min? Eller kanske ännu skummare? xD

Och just det ja, imorgon blir det nollning.. Haha, det ska ju bli..... spännande... XD

//Alex



Söta hästar. ^^
Foto: © Alexandra Fogelberg

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0