Lite frågeställningar. ^^

Ja, nu har Robin försvunnit. XD Mycket trevlig människa måste jag säga.. (: Mycket rolig. XD Jag har egentligen inte så mycket att skriva, skriver som bara för skrivandets skull.. typ.. ^^ Så vi får väll se vart det leder. (: Jag och Robin satt typ och pratade och skojade.. (:

Haha, jag tycker att det är lite konstigt att jag är så dålig på att komma på vad jag ska skriva på bloggen när jag liksom sitter och skriver låttexter, dikter och noveller så ofta. Då kan jag minnsan komma på något att skriva, men när det kommer till bloggande så tar det liksom bara stopp.. Man vet inte vad man ska skriva för man tycker inte att det man gjort är nå intressant eller att man inte har gjort något.. Men ändå känner man sig liksom manad att skriva åtminstone något litet inlägg för att hålla bloggen uppdaterad.. För det kan ju inte vara kul att läsa en blogg som aldrig uppdateras.. Men samtidig så kan det ju inte vara så kul att läsa en blogg som inte handlar om någonting.. Jag menar, en blogg med endast korta och händelselösa inlägg kan ju inte vara så kul att läsa även om den uppdateras ofta? Nej, själv tycker jag att långa och händelsefulla inlägg, ungefär som krönikor, är mycket roligare att läsa än små och korta inlägg med typ en mening på tre ord eller nått sådant.. Även om det ibland är jobbigt att läsa långa inlägg så är det då mycket roligare att ögna igenom dom lite snabbt än att läsa tre ord. Och sedan när man väl har lust att läsa nått så är det ju kul om det finns något intressant att läsa också.. (:

Och nu, mina kära läsare, nu har jag några fråga till er som jag skulle bli väldigt glad om ni ville svara på så att jag kan göra bloggen bättre.

Vad är bra med min blogg?
Varför läser du den?
Vad är det som gör den intressant?
Vilka inlägg tycker du bäst om att läsa?
Vad är mindre bra med min blogg?
Vad tycker du att jag kan göra bättre/ändra på?

Jag blir väldigt glad om ni vill svara på åtminstone någon utav frågorna. ^^

Och nu sist, glöm inte frågestunden!! :D

//Alex



Bara för att jag vet att alla älskar dåliga cambilder. XD

Kommentarsfältet. =D
Postat av: Ellioten

Vad är bra med min blogg? Att de är du som skriver <3 + dina bilder XD

Varför läser du den? veta vad du håller på med nu när min mobil inte funkar :O

Vad är det som gör den intressant? Dina skumma inlägg XD

Vilka inlägg tycker du bäst om att läsa? Typ alla XD

Vad är mindre bra med min blogg? .............

Vad tycker du att jag kan göra bättre/ändra på? Skriva mer! O-X + mer bilder XD

2010-08-19 @ 09:48:25

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0