Inlägg från gårdagen.

Hej allihopa.. jag hade tänkt att detta inlägg skulle läggas upp igår men när jag hade skrivit klart så hade internet stängt av sig.... >.< Det är nämligen så att min moder har kommit på nån jävla ide att klockan 23 så stänger nätverket av sig.. Även på helger tydligen! D: men jaja, här kommer lite om vad jag gjorde igår i alla fall. ^^

Ja, idag har vi blivit nollade.. eller ja, vi i Mp i alla fall. x) Det gick ut på att vi först fick ta på oss ett par sopsäckar med namn på.. Först var det tänkt att det skulle stå våra namn men dom hade fått fel lista. xD Så jag hette Linnea. x) Sen gick vi ned till centrum och på vägen dit skulle vi vinka till alla förbipasserande bilar och sjunga nollningsramsan.. XD Väl nere på stan så skulle vi springa omkring och göra en massa saker för att få poäng. Sedan gick vi tillbaka på samma sätt som vi gick dit. Efter det så fick vi gå in och dansa en mycket pinsam dans och sjunga "å vad det är skönt att va naken" i ljushallen medans en massa människor såg på. Sedan var det bara å gå ut igen och så kastade dom mjöl på oss och sprutade vatten.. Den gruppen som van det på stan fick kasta mjöl och spruta vatten på alla andra.. XD På mig så la dom mjöl i håret och verkligen gnuggade in det i hårbottnen och sedan sprutade dom vatten på det.. Mycket vackert kan jag lova, och extremt kul att försöka få ut håret sen.... =.= Efter det fick vi fika. ^^ Jag var mest nedmjölad av alla, haha. XD
När jag kom hem sen så kom Elliot bara någon minut efter och fick hjälpa mig att få ut det mesta mjölet ur håret och från kläderna innan jag ställde mig i duschen. ^^ Sen satt vi och flummade ett tag och sen drog vi upp på stan. (: Väl där träffade vi på Skräp. :D Jag fick en kram. ^^ Men ingen puss! D: Fast fick ett sms sen där han skrev att han glömt att pussa mig. x3
Sen nu på kvällen har vi varit på en fest hos grannarna. Dom ska nämligen flytta härifrån så då blev det lite avsked utav dom och så fick vi träffa dom som ska flytta dit istället. :D Det var rätt trevligt och så men tillslut gick jag hem för att jag är väldigt trött och så går jag gärna innan alla bli för fulla, då är det inte kul.. Det har jag varit med om alldeles för många gånger så jag gör verkligen allt för att försöka undvika det. Och nu sitter jag här och gäspar.. XD Så jag ska nog ta och sova nu tror jag. (: Godnatt på er. ^^
//Alex
Ja, igår blev vi nollade.. eller ja, vi i Mp i alla fall. x) Det gick ut på att vi först fick ta på oss ett par sopsäckar med namn på.. Först var det tänkt att det skulle stå våra namn men dom hade fått fel lista. xD Så jag hette Linnea. x) Sen gick vi ned till centrum och på vägen dit skulle vi vinka till alla förbipasserande bilar och sjunga nollningsramsan.. XD Väl nere på stan så skulle vi springa omkring och göra en massa saker för att få poäng. Sedan gick vi tillbaka på samma sätt som vi gick dit. Efter det så fick vi gå in och dansa en mycket pinsam dans och sjunga "å vad det är skönt att va naken" i ljushallen medans en massa människor såg på. Sedan var det bara å gå ut igen och så kastade dom mjöl på oss och sprutade vatten.. Den gruppen som van det på stan fick kasta mjöl och spruta vatten på alla andra.. XD På mig så la dom mjöl i håret och verkligen gnuggade in det i hårbottnen och sedan sprutade dom vatten på det.. Mycket vackert kan jag lova, och extremt kul att försöka få ut håret sen.... =.= Efter det fick vi fika. ^^ Jag var mest nedmjölad av alla, haha. XD

När jag kom hem sen så kom Elliot bara någon minut efter och fick hjälpa mig att få ut det mesta mjölet ur håret och från kläderna innan jag ställde mig i duschen. ^^ Sen satt vi och flummade ett tag och sen drog vi upp på stan. (: Väl där träffade vi på Skräp. :D Jag fick en kram. ^^ Men ingen puss! D: Fast fick ett sms sen där han skrev att han glömt att pussa mig. x3

Sen på kvällen var vi på en fest hos grannarna. Dom ska nämligen flytta härifrån så då blev det lite avsked utav dom och så fick vi träffa dom som ska flytta dit istället. :D Det var rätt trevligt och så men tillslut gick jag hem för att jag var väldigt trött och så går jag gärna innan alla bli för fulla, då är det inte kul.. Det har jag varit med om alldeles för många gånger så jag gör verkligen allt för att försöka undvika det.

För tillfället sitter jag i sängen och funderar på vad jag ska göra.. risken är att det inte blir någonting gjort idag då jag är helt jättetjock i halsen, har ont överallt och kan typ inte prata.. >.> Men ja, vi får väll se. ^^ men nu ska jag i alla fall gå ned och käka någonting. :3 Ha en bra dag alla. ^^

//Alex



Sucki får stå för bilden bara för att den är awesome. x3
Foto: © Alexandra Fogelberg

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0