Blogglust. :D

Har jag för tillfället, men jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om.. funderar på om jag ska whina över något.. men jag vet inte vad jag ska whina över heller.. =.= Haha, förstår ni vilka problem jag har? XD Jag har haft sån blogglust hela dagen men har ingenting att skriva om bortsett från att jag har blogglust.. x'D Nej, nu måste jag ta mig i kragen och hitta något att skriva om.. jag har ritat klart min fjäril! :D den blev fin faktiskt. =3 Ska se till att jag så fort som möjligt kan lägga upp den här. :D Jag funderar dessutom på att göra en ny design till min kalender... Gjorde en igår bara för att den som var på var så fruktansvärt avskyvärt ful så det är inte klokt. XD Men jag är inte riktigt nöjd så ska nog göra en ny I think. (: Men har lite dåligt om inspiration.. :/ Är det någon som har en liten ide om hur den skulle kunna se ut, eller bara har nån lite tanke om vad som skulle kunna finnas med på den? För jag behöver verkligen en design... >< Den som är nu funkar men.... ja.. endast som provisoriskt om vi säger så.. ^^ Jag behöver verkligen en ide till en ny.. D: Och medans jag sitter här och skriver så börjar en liiten ide att gro i huvudet på mig.. (: Det blir nog början till en design det tror jag. (: Men kom gärna med idéer! :D Och nu blev det ju ett inlägg. :D Nejmen ser man på. ^^ Men glöm inte ge ett förslag nu vaa? :D Kommer försöka sätta ihop alla förslagen till ett.. ^^ Eller så gör jag flesa designer. (: Men alla förslag kommer att finnas med någonstans i alla fall. :D

//Alex



Anonym kram. :D
Foto: © Alexandra Fogelberg

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0