Arg! :@

Fan vad kul det är att vara arg och irriterad såhär tidigt på morgonen... -.- Dagen började med att mamma kommer upp och drar mig ur sängen och är allmänt tjurig. Sen när jag kom ned så var ju roger tvungen att retas med mig. Jag gick där ifrån för att jag inte orkade med det. Men då blev jag utskickad med hunden och sen när jag kom in så gnällde mamma på mig och cajsa över allt och lite till.. Roligt... -.- Men inte nog med det, när hon gnällt klart över det och cajsa fick gå så gnällde hon ännu mer på mig. Och det var också över allt och ingenting... -.-' Bland annat att jag hade haft datorn igång igår natt för att jag inte kunde sova, hon sa att kan man inte sova så lägger man sig och läser istället.. Jag förklarade att det var det jag gjort bara det att jag läste på datorn istället. Sen gnällde hon över att det tar för lång tid att lägga undan och man kan inte somna ifrån det.. Det tar inte alls lång tid! D: Det är ju bara att stänga av och sen lägga sig och sova.. Oo Precis som med en bok... -.- Sen var hon tvungen att klaga lite till på mig över helt oväsentliga saker ända tills hon åkte till jobbet.... Och Roger har vaknat på fel sida så han är jättesurig... *suck* Jag känner att jag lever med en väldigt rolig familj... Den enda jag står ut med utan att bråka med är Anna-Sara. Haha... >.>

Och sen det där med privatliv... För tillfället är det något som inte finns för mig här hemma.. Mitt rum är alldeles för stort för att jag ska känna mig bekväm i det och ligger alldeles för centralt.. Men det kommer att bli bättre så fort mitt nya rum blir klart.. Vilket inte kommer hända än på ett par månader... =.=

Nej, nu ska jag ta och städa mitt rum så att dom har så få anledningar som möjligt att sura på mig i alla fall... >.> Ha det bra och glöm inte frågestunden!! :D http://nightmaresangel.blogg.se/2010/august/fragestund-d.html#comment Ställ frågor nu! :D

//Alex



Jag är inte glad i min familj just nu...

Kommentarsfältet. =D

Kommentera gärna men läs detta innan!:

* Som på de flesta andra bloggar så är det NO SPAM som gäller, ingen reklam eller annat onödigt t.ex "hej" "hur mår du?" "vad gör du?" etc.

* Konstruktiv kritik är alltid kul men vakta din tunga, personangrepp och dylikt kommer att leda till ett anmält IP-nummer. (Det spelar ingen roll om du är anonym eller inte, IP-nummret syns för mig oavsett)

* Kommentarer som "fin blogg" "fin design" osv är självklart välkomna men förvänta er inte att jag svarar, vill du vara säker på att få ett svar så utveckla din kommentar lite så att det blir intressant för mig att ta mig tid att svara.

*Jag svarar på kommentarer i mitt eget kommentarsfält.


HTTP-länkningen(hemside-/bloggadress länkningen) i kommentarerna funkar inte av okänd anledning.

BTW! Jag älskar frågor så fråga gärna på om det är något ni undrar, var inte rädda, jag bits inte. Men var dock beredda på att om det är en dum fråga (alltså en fråga som är ställd på ett elakt/hånfullt/sarkastiskt sätt) så kommer jag inte vara snäll i mitt svar heller om jag över huvud taget svarar. Men så länge du inte känner att dom punkterna stämmer in på din fråga så har du ingenting att oroa dig för. :)


Och nu till sist, feel free to comment! :D




Skriv en kommentar är du gullig :3

Har du möjligtvis ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

This thing is out of funktion!

Vad har du på hjärtat? :*

Trackback
RSS 2.0